Justins' vändpunkt chapter 4

Jag känner hur hjärtat slår ett extra slag och hur hela jag fryser till is när jag ser henne. Rose möter min blick och ler. Jag drar efter andan, aldrig någonsin förut har jag sett något så vackert.



- Haha vilka fyllon! Skrattar Rose fram och strycker bort några hårslingor ifrån ansiktet. 
Jag som fortfarande är helt tagen utav hennes skönhet får inte fram ett ord. Jag försöker skratta med henne men tänker bara på hennes underbara leende och hennes djupblå ögon. Jag märker att vi sitter närmare varandra nu än vad vi gjorde förut.
- Vad tänker du på nudå? Sa Rose som fortfarande fnittrade lite.
- He....hehe...hee..he Ne i-i-ingen speciellt, fick jag anstängt fram och log.
- Men du blev så tyst! Innan dom där två kom så pratade du ju på som om du aldrig fått pratat förut! 
- Hehe jag sa väl allt jag hade att säga antar jag.. Svarade jag.

Rose tittade på mig en bra tag och jag kunde nästan urskilja ett leende i den svarta luften. Hon vände sedan ansiktet ut mot havet och slöt ögonen. Jag kunde ganska väl se hennes konturer i ansiktet när hon satt i den vinkel, ljuset ifrån festen lyste upp ganska bra. Jag blev som förtrollad när jag tittade på henne. Jag fantiserade hur jag smekte henne över kinden för att sedan försiktigt lägga henne ner mot sanden och kyssa henne på kinden, halsen, pannan, läpparna.. 

- Ska vi bada?! Rose avbröt mina fantasitankar.
- Eh, jag har inga badkläder. Men du kan bada om du vill! Jag sitter gärna kvar här. Svarade jag.
- Men jag vill ju ha sällskap! Kom igen, snälla! Du har väl kalsonger på dig?! Hoppas jag! Skrattade Rose fram och drog i min arm.
- Haha okej då! Men vi kommer seriöst frysa ihjäl! Skrattade jag tillbaka
- Äh, man lever bara en gång, sa Rose och började ta av sig kläderna.

Det var tur att Rose inte såg hur mycket jag tittade på henne. Hennes nyckelben stod prydligt ut bakom den tunna bleka hyn, hennes bröst var perfekt formade och hennes mage var platt. Hennes ben var slanka och vältränade. Gah hur perfekt får man va?! När hon var klar tittade hon på mig och höjde ena ögonbrynet.

- Tja, ska du bada med kläderna på eller? Sa hon och la armarna i kors.
Jag log till svar och drog av mig tröjan. Jag kunde se i ögonvrån att Rose faktiskt titta på min mage. Sex-packet var iallafall något jag var stolt över! Jag tog av mig byxorna och visade med händerna att hon kunde gå i vattnet först.

- SHIT va kallt det är!! Nästan skrek Rose när hon hade vatten upp till knäna, Kom hit nurå! Va inte sån badkruka!
- Vänta du bara, jag ar säkert toppat mig för dig! Sa jag, tog sats och började springa ut i vattnet.
Det var otroligt kallt i vattnet, och att det var kallt i luften gjorde inte saken bättre. När jag var gämnsides med Rose började hon också springa ut i vattnet. Jag hörde att hon skrattade och skrek om vartannat. Jag tog ett sista steg och kastade mig sedan ner i vattnet. När jag kom upp på ytan igen var Rose och där, med blött hår.

- Jag tror nog jag var lite snabbare än dig, Justin. Sa hon och log
Nu är vi var ute i vattnet kunde jag se henne mycket bättre. Månen lyste ganska starkt och vattnet var alldeles klart. Jag blev ännu en gång helt stum och kunde bara förmå mig att titta på henne. 
- Men vad är det med dig? Sa Rose och skvätte lite vatten mot mig, Rätt vad det är så blir du helt tyst och går inte att få kontakt med!
- Haha ja jag vet.. Förlåt. Men det beror ganska mycket på dig, så få det inte att låta som om det vore mitt fel! Sa jag och skvätte lite vatten tillbaka.
- Och hur kan det var mitt fel?! Sa Rose lite kaxigt
- Tja, började jag och sminade lite närmre henne, du... distraherar mig. Avslutade jag. Nu var vi bara några centimeter ifrån varandra.
- Hur? Frågade Rose och tittade in i mina ögon.
- På alla sätt.. Svarade jag och närmade mig hennes ansikte.







Håller det på att hända nånting kanske?!?!
Nästa kapitel kommer antingen ikväll eller imorgon :)

KOMENTERA VAD NI TYCKER!!! :D

Kommentarer
Postat av: Frida<33

jag tkr det är bra och spännande längatar till nästa del<333

2011-01-25 @ 17:01:09
Postat av: Nora

skitbra, mer

2011-01-25 @ 18:38:08
Postat av: Svarten97

Snälla ikväll, din novell är för bra för att man ska kunna vänta till imorgon!! ;)

2011-01-25 @ 20:58:58
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: tess

olala, haha ;)

2011-01-26 @ 14:35:11
URL: http://fameiseverything.blogg.se/
Postat av: Sofia

OMB! den är annorlunda men samtidigt SJUKT BRA! :D fastnade direkt..<3

2011-02-15 @ 21:45:10
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Tilda

MerMerMerMerMer!

2011-02-18 @ 14:23:29
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Ebba :D

Jätte bra <3 man vil bara ha mer! Det är roligt att ty7p bara läsa ur justins perspektiv!

2011-04-18 @ 08:20:49
URL: http://myylifeisminee.blogg.se/
Postat av: lovisa

GodmorogN:D

2011-04-18 @ 08:37:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Julia

Awesome! Du är verkligen jättebra på att skriva, och jag skulle gärna vilja läsa mer av din novell :)

2011-05-15 @ 19:57:10
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0